9 kwietnia 2016

Zakupy z aliexpress :) część I

Cześć, cześć, cześć! Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moje małe zakupy z aliexpress. Aliexpress to jedna ze stron, na którą wejdę i potrafię przeglądać ją godzinami. W sumie dość długo robiłam moją listę zakupów stamtąd, część rzeczy już do mnie dotarła, czas oczekiwania na paczuszki *w moim przypadku* to 2 tyg, po dwóch tygodniach listonosz zaczyna codziennie przynosić po dwie, trzy paczki :D Jak tylko przyjdzie druga część przesyłek, na pewno je tutaj pokażę :) Nie przedłużam, przechodzimy do zdjęć :)

1. Zamówiłam sobie zestaw ośmiu pędzli do makijażu oczu, jakoś za 8zł. Są leciutkie, niektóre płaskie, inne okrągłe, ładnie wykonane jeśli chodzi o rączkę, nigdzie nie widać kleju itd. Niestety, włosie jest troszkę rzadkie, nie wiem czy dobrze będzie mi się nimi operować, no ale zobaczymy :)

Ten duży różowy po lewej stronie, to odpowiednik real techniques. Zapłaciłam za niego w granicach 5zł. Włosie jest niesamowicie mięciutkie, równe, więc tutaj jestem z niego zadowolona :)


2. Nie przeżyłabym gdybym nie zamówiła z aliexpress sztucznych rzęs :D dochodzę do wprawy z przyklejaniem ich :)




3. Zamówiłam także sprężynki do włosów, są bardzo malutkie, za 5 sztuk zapłaciłam 40gr :) Dobrze trzymają włosy, ładne kolory, no i za tą cenę czego chcieć więcej? :D



4. Kolejna rzecz to ścięte jajeczko do twarzy, płaciłam za nie około 4zł.


5. Malutkie jajeczko do twarzy, fajnie nadaje się do rozświetlania w okolicy oka, przez swój kształt i wielkość można nim wszędzie dokładnie dotrzeć :)


6. Klipsy do ściągania hybryd, około 4/5zł. Na pewno ułatwi mi to ściąganie hybryd :) uwielbiam takie gadżety :)



I pokażę Wam jeszcze nowe kosmetyki, w które zaopatrzyłam się w ostatnim czasie :) Numer jeden to odżywka mgiełka z gliss kur, słyszałam o niej wiele dobrych opinii, dodatkowy + za skład, była w rossmannie na promocji za 9,99 więc kupiłam :) Używam od paru dni i mogę powiedzieć z czystym sercem, że baaardzo ułatwia rozczesywanie włosów, co w moim przypadku jest częstym problemem :)



 Płyn Facelle, będzie do mycia włosów lub pędzli :)



Bardzo, bardzo fajny leciutki krem CC z bell hypoalergic :) dorwałam go gdzieś na promocji za około 13zł.


Beżowa kredka na linię wodną z Natury podczas promocji 40%, więc kosztowała 6 zł, cienie z My Secret bardzo podobnie :)







11 komentarzy:

  1. Chyba wszystkie te odżywki gliss kur w spreju ułatwiają rozczesywanie i dodatkowo włosy po nich pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ali uzależnia heheh.. :)

    http://niekosmetyczny.blogspot.com/2016/03/23-zakupy-z-aliexpress-cz1.html <- tutaj moje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie robiłam na tej stronie zakupów, ale chyba dzięki Tobie się skuszę. Tyle kosmetyków/ubrań/etui za, nie ukrywajmy, znacznie niższą cenę niż na polskich portalach. Pozdrawiam. :)
    http://www.blondiverse.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to trzeba przyznać :) ja niedługo znowu będę zamawiać :D #uzależnienie

      Usuń
  4. Chciałabym wypróbować ten CC hypoalergic, jednak nie mam szafy Bell :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nabytki z Ali :) Czekam właśnie na sporo przesyłek od nich :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy udało Ci się kupić. Bardzo lubię te gumki do włosów. Jeszcze nigdy nie kupowałam nic na Aliexpress, a wszyscy tak sobie chwalą. Ceny faktycznie rewelacja :) Te klipsy do ściągania hybryd - tanioszka! Przydadzą się na pewno. Jak kiedyś w końcu kupię zestaw startowy to też się w takie klamerki zaopatrzę.
    Bardzo ciekawy blog, powodzenia w dalszym blogowaniu. Obserwuję :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas czaje się na te pędzle z Ali, szczególnie na te odpowiedniki RT, ale ciągle nie mam kiedy zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślę o pędzlach z ali, a na rzęsy nie wiem czy kiedykolwiek się zdecyduję, z moimi umiejętnościami skleję sobie oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy następnym zamówieniu sama skuszę się na pędzle z Ali :) moja kolekcja jest bardzo skromna i czas ją powiększyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem CC jest świetny, nawet ostatnio pisałam o nim na swoim blogu:D

    OdpowiedzUsuń