17 marca 2016

Podkład catrice all matt 010

Prawie wiosna za oknem, a choroba nie odpuszcza... Jak pewnie wiecie jakiś czas temu w Hebe dostępna była promocja 1+1 za grosz na marki catrice i essence. Z racji tego, że mój podkład z maybelline okazał się za ciemny, postanowiłam kupić coś jaśniutkiego korzystając z tej właśnie promocji. Nie orientując się wcześniej jakie podkłady oferuje nam Catrice, poszłam do Hebe i wybrałam w ciemno All matt plus. Wróciłam wieczorem i ledwo powstrzymałam się, żeby nie sprawdzić jak odcień 010 sprawdza się na mojej buzi. Poczekałam do następnego dnia i w świetle dziennym sprawdziłam jak wygląda. To było bardzo miłe zaskoczenie.




Jest to naprawdę bardzo jaśniutki podkład, idealnie stopił się z moją cerą. W hebe kosztuje około 26-28zł. Ja dostałam za tą cenę dwie buteleczki, odcień 010 i 015. Ten ciemniejszy zostawię sobie na lato :) Produkt dostajemy w buteleczce z pompką, aplikacja jest wygodna.







PLUSY:
Nie ciemnieje
Jasny odcień
Piękne, matowe opakowanie, dość masywne
Wygodna aplikacja
Cena *chociaż to kwestia indywidualna*
Dostępność

Minusów do tej pory nie zauważyłam... czyżbym znalazła mój ideał? :) :)

Miłego popołudnia :)

19 komentarzy:

  1. Czytam o nim już kolejną dobrą recenzję, chyba muszę go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wlasnie też poluje na jakiś podkład !! bo moj sie juz konczy xD, ale jak widze cena 70 zł to nie dzieki xD .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ciężko jest niestety znaleźć dobry podkład w niskiej cenie :)

      Usuń
  3. Parę osób mi go polecało, chętnie go wypróbuje i mam nadzieje, że dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z natury jestem prawie wampirem, każdy podkład jest na mnie pomarańczowy :D Słyszałam sporo dobrych opinii o tym z Catrice, muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Polecam z całego serca! :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę Ci, że tak niespodziewanie znalazłaś swój ideał :) ja szukam już kilka lat, ale albo moja skóra jest zmienna, albo podkłady mają zmieniane składy. Ktoś u góry pisał, że ten podkład jest za 70 zł. Pewnie stacjonarnie tak, ale w Internecie znalazłam za 24 zł, także taniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo łady odcień , muszę go wypróbować :)
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o nim, le nie próbowałam, ja mam mój affinimat :)

    ODWIEDŹ MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie poszukuje jakiegoś podkładu. Może i u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam trochę o tym, by go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem czy jest aż tak jasny żeby był odpowiedni dla mnie :D
    Z tego co widzę masz sporo ciemniejszą karnację, więc chyba nic z tego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie byłby za ciemny ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam jeszcze tego podkładu, ale markę znam i słyszałam same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja go bardzo nie lubię. Ciemnieje, robi się pomarańczowy, daje brzydki efekt, kupiłam juz dwa razy ten podkład myśląc, że 1 to jakiś felerny egzemplarz, jednak nie. :)
    Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja go bardzo nie lubię. Ciemnieje, robi się pomarańczowy, daje brzydki efekt, kupiłam juz dwa razy ten podkład myśląc, że 1 to jakiś felerny egzemplarz, jednak nie. :)
    Karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń